Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1.Товар, у котрого є чек;
2.Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3.Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
2. Після отримання товару протягом 5-7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - 02000, м. Київ, вул. Костянтина Данькевича, 4, Україна.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 5-7 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

 

За деталями звертайтеся за номером:
 ☎️ 093-043-03-03