Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1.Товар, у котрого є чек;
2.Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3.Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
2. Після отримання товару протягом 5-7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - 02000, м. Київ, вул. Костянтина Данькевича, 4, Україна.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 5-7 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
За деталями звертайтеся за номером:
☎️ 093-043-03-03